پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم-راهبرد معاصر
نامزدهای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات مشخص شدند 11 شاخصه رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه جدید محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان کیست؟ قالیباف: امروز باید با آن ۵۰درصدی که رأی نداده‌اند حرف بزنیم چرا دیدار نمایندگان بارهبر انقلاب باتاخیر دو ماهه برگزار شد؟ پزشکیان: انتخاب کابینه کار سختی است دولت چهاردهم برای استقرار باید چه فرآیندهایی را طی کند؟ رهبر انقلاب: در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود/مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد انتقاد کوچک‌زاده از شورای راهبری انتخاب دولت پزشکیان نمایندگان مجلس به دیدار رهبری رفتند پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم قالیباف: سران رژیم صهیونیستی بدانند ابتکار عمل با نیروهای مقاومت است رئیس‌جمهور منتخب به مجلس رفت دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب در دستور کار امروز مجلس سرلشکر باقری: دولت سیزدهم اقدامات بسیاری برای تقویت بنیه دفاعی انجام داد

پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم

رئیس‌جمهور منتخب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس شورای اسلامی حل کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۷۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب با حضور در صحن علنی مجلس، گفت: باید دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات کشور را حل کنیم. بارها در مناظرات گفتم که کشور را با اختلاف و دعوا نمی شود اداره کرد. ما مجبوریم دست‌به‌دست هم دهیم تا از بحران‌ها عبور کنیم.  با هماهنگی  و همدلی دست‌به‌دست هم دهیم تا مشکلات کشور را حل کنیم.


وی افزود: باید مشکلات مردم را حل کنیم. مردم به ما اعتماد کردند نباید تصور کنم که کسی شده‌ام. پاسخگوی نیاز‌ها مردم باشیم. با تمام وجود با کمک شما برای حل مشکلات مردم تلاش خواهم کرد. هر کس بخواهد مسئولیت بگیرد باید پاسخگوی مردم باشد.


رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: همان‌گونه که امیرالمومنین فرمودند أُوصِيكُمَا بِتَقْوَى اللَّهِ وَ أَلَّا تَبْغِيَا الدُّنْيَا وَ إِنْ بَغَتْكُمَا وَ لَا تَأْسَفَا عَلَى شَيْ‌ءٍ مِنْهَا زُوِيَ عَنْكُمَا باید تقوا را رعایت کرد. تقوا حرکت بدون خطا در عرصه‌های مختلف است. نباید دنبال دنیا راه بیفتیم. اگر پست و مقام ما را گول نزد می‌توانیم حق بگوییم و یارویاور مظلومان باشیم. 


پزشکیان گفت: باید کاری کنیم که بی‌عدالتی‌ها و حق‌کشی‌ها از بین برود. جامعه‌ای درست کنیم که به دنبال عدالت و انصاف حکم‌فرما باشد. بدون این‌که به فکر پست و مقام دنیا باشیم.


وی اظهار داشت: امیدوارم خدا ما را شرمنده مردمی که علی‌رغم تلاش بیگانگان پای صندوق‌های رای آمدند، نکند. همچنان همان آدمی هستم که قبلا بودم و تغییری نخواهم کرد. فقط مسئولیت ما سنگین‌تر شده است. 


رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد:‌ از جناب قالیباف و مجلس محترم تشکر می‌کنم. در این مدت چندین بار با هم جلسات داشتیم امیدوارم بتوانیم این گره‌هایی که در مملکت وجود دارد را حل کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده